sista veckan som tvillingmamma.

FREDAAGGGG. Vi lagade tacos hemma hos Sofia efter jobbet.. Sen blev det vanlig utgång på Vessel med Sara, Jenny och Sofia. Det var bra, men en rätt vanlig kväll. Vi var trötta allihopa och fötterna gjorde ondare än vanligt. Somnade gott i Sofias säng kl 3, medans Sara drog nitlotten och fick sova på golvet...
LÖRRRDAG.. Regn och trötta tjejer. Jag och Sara tog oss iväg för lite impulshopping som slutade med ett par skor och en bikini för min del. Hon lämnade mig sen, eller jag lämnade SF för att ta mig till Maddi i San Jose.
Kom dit kl 16 och hade kramkalas med henne. Vi skyndade iväg för pizzamiddag med hennes coach+golfteam. Satt där ett tag och kl 19 började basketmatchen mellan San Jose State University och Fresno State University.
Vi hejade på bra så dom vann ganska överlägset. Bra fest, tänkte ju vi.
Därför tog vi oss hem till några tjejer i Maddis team och gjorde oss iordning. Sen bar det av mot hemmafestandet i ett hus, inte allt långt från campus.. När vi kom dit var det inte så värst mycket folk. Men efter en halvtimma så var det p a c k a t . Vi hade jättekul hela kvällen och det var galet. Tyvärr gick min älskade Thomas Saboring sönder. Men inte var jag ledsen för det. Jag var lycklig med världens bästa Maddi, på fest i San Jose. Resten av natten är ganska blurrig. Bevis på det finns på min flipvideo och visas inte i denna blogg! Festen blev såklart invaderad av poliser när ca 70 pers stod på gatan med hög musik och dansade. Det var en rolig syn för oss. Smet iväg och hamnade i en taxi.
Vaknade upp i morse så trött och illamående att det var svårt att hitta ord. Eftersom jag och Maddi alltid ska överdriva så låg vi istället och försökte hitta på de värsta orden för hur dåligt vi verkligen mådde.
SÖNNNDAG. Vi gjorde oss iordning så gott det gick och tryckte i oss varsin burgare på In N Out innan bilarna gick mot Pleasanton. Där mötte vi upp Amanda som varit på barnkalas hela morgonen.... Det blev Starbuckshäng i ett par timmar inne i mallet. Sen var det hejdådags för golfproffset som skulle åka och putta i regnet. Så jag och Amanda gick då till Subway för middag och ett till häng i ett par timmar.
Påväg till bilen råkade vi impulsshoppa skor på Steve Madden.. Jag blev ett par svarta pumps rikare och Amanda beställde hem ett par snorsnygga stövlar. Jag var lycklig. Amanda hade lite ångest, men det går nog över...
Vi åkte sen hem till Amanda och kramade lite på hennes söta värdbarn, åt cupcakes och pratade om allt som heter Svensk sommar!
Klockan 21 satt jag mig i bilen och påbörjade den långa vägen hem. Nu ligger jag i sängen och känner att jag skulle kunde somna med ögonen öppna..?!
Sju dagar kvar som aupair/tvillingmamma/hemmamamma, yeah vad man än ska kalla mig.
Den här veckan ska jag börja på mina hejdå presenter till familjen och önskar mig själv all lycka.

Här är de enda bilderna från helgen. Varesig dom uppskattas eller inte så gillar jag dom. Dessutom gillade jag helgen. Jag gillar också Amanda och Maddi mest av allt. Det hade ni också gjort!!!




Lv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0