övernöjda

Idag är det måndag och jag är ledig!!! Martin Luther King Day... Vissa är lediga andra inte. Jag överraskades i fredags över att jag fick ledigt!
Långhelg blev en BRAhelg.
Fredagkvällen åkte jag, Sara, Sofia, Jenny och Carro in till stan för att gå in på Vessel. Lång kö, men det ordnade Jenny som vanligt och vi smög före i kön. Väl inne var det bra, men ju senare det blev desto roligare blev det.  Men när klockan var 2 åkte vi hem och Sofia skjutsade mig till Amanda så jag kunde krypa ner till henne i sängen.
Vi vaknade upp lördagmorgon och solen värmde. Så vi bestämde oss för en brunch på La Boulange. Vi satt utomhus i solen, utan att frysa, den 15 januari. Helt underbart.
Sen åkte vi och gjorde lite shopping i solen.
Hem för att göra oss iordning och ta bilen in till stan.
Hon + jag blev Delarosa. Vi satte oss i baren och beställde varsin drink innan vi bestämde oss för att sitta i baren och äta vår mat också.
Jag tog min favoritpizza och Amanda åt beefsallad. Vi delade på en flaska rött och hade jättemysigt. Efter maten blev det en till drink och Sandra kom och joinade oss.
Sen lagom lyckliga och fnittriga gick vi till Circa och sen vidare till Matrix och EastsideWest.
Vi hade verkligen jättekul hela kvällen. Jag stötte på M och pratade gamla minnen..
Runt 3 skjutsade vi Sandra och sen åkte vi hem.
Vaknade upp lagom slitna på söndagen och blev nästan glada när vi såg att solen inte lös.
Vi åkte och handlade mat och lagade bacon i vitlökskräm och pasta. Till efterrätt blev det chips och dip. Vi låg i soffan hela dagen och kollade på SALT. På kvällen kom Jenny med glass som vi också tryckte i oss....
När klockan blev 8 skulle vi säga hejdå och alla åkte till sitt. Förutom jag som åkte hem till Sara och tittade på basketball wives och sussade hos henne.
Idag skiner solen och jag ska ta mig till gymmet efter lite shopping och lunch.
Ikväll blir det troligen The Bachelor med tjejerna. Den vanliga måndags sysselsättnigen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0