i love you i love you i love you




sjuk nanny= sjuka barn.
garrett är frisk och glad igen. stackars connor som nu blivit jättesjuk och ska till doktorn imorgon igen, dvs tredje gången på en vecka...
men såhär glada är dom iaf när jag kommer och plockar ur dom från deras sängar, efter deras naps.
jag matar dom med barnmat två gånger om dagen. dom älskar det och äter massor och vill aldrig sluta. favoriten är squash. men päron och äpple funkar också bra.
när maten är slut så får jag ganska bittra miner från båda två. men då säger jag bara i love you, i love you, i love you, i love you. då får jag istället dom två största leendena i världen.

Kommentarer
Postat av: Jasmi

Aawww vilka sötnosar!

2011-01-17 @ 09:31:49
URL: http://neitikaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0