min sista dag!

Jag hade en jättemysig dag med pojkarna igår. När jag kom ner 8.15 på morgonen så fick jag världens största leenden och dom räckte ut armarna mot mig för att få klänga på mig.
Dom krälar nu runt på golvet och är absolut överallt.
På eftermiddagen vägrade som sova, så dom krälade runt i mitt rum och bet på mina skor och drog runt kläder i hela rummet. Dock älskar dom plastpåsar, sladdar och små föremål. BRA...
Mina väskor väger troligen fööör mycket. Men nu är nästan allt nerpackat.
Ikväll skjutsas jag hem till Amanda för att ha en sista mysig natt med henne. Förhoppningsvis kommer Maddi dit också. Vilken drömnatt!
Imorgon är det onsdag och den ska spenderas med Amanda och hennes värdbarn. På kvällen åker vi till SFO och säger farväl.
Mitt flyg går 21.00 och jag landar i Sthlm på torsdag 21.45. PIRR.

Igår sas det hejdå till Jenny, Sofia, Carro och Sara. Det blev ett gråtkalas. Men tur att vi stod och skrattade samtidigt som vi grät!
Ikväll blir värre och imorgon blir värst. Men det är sånt man får ta.



Här har vi några som gillar Garden Veggies



Bilderna på pojkarna är färdiga precis i tid. Jag ger dom till Amy och Greg ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0