GOD JUL

Här har vi inte så mycket julfeeling.
Veckan var kort. Jag slutade jobba i tisdagskväll och fick en brownietårta av Amy och Greg. Mina favoritbrownies som jag har tjatat om många gånger. Dom sjöng happy birthday för mig och jag fick blåsa ut några ljus. På onsdagmorgonen när jag vaknade var huset tyst och tomt. Dock hade jag ont i halsen och kände mig trött. När jag gick ner i köket för att koka té så låg ett paket till mig med ett kort där det stog att när jag fyller 21 får jag göra saker jag gjort olagligt förut.. Så det känns ju skönt. I paketet låg en flipvideo. Som jag länge velat ha och nu har jag en också! Hela dagen låg jag i soffan och hade mitt egna Basketball Wives -marathon.
På kvällen åkte jag hem till Sara och käkade pizza och kollade på Step Up 3D.
Torsdag och vi hade shopping på schemat. Det blev outletshopping. Jag köpte ett par lila converseskor och spanade på en hel del nyårsklänningar. Efteråt satt jag i löshår med en ny metod, på Sara. Klippte hennes hår och vi tog oss hem till henne igen. På kvällen åkte vi hem till Linnea och träffade några av dom andra svenska tjejerna. Lagade mat, drack vin och kollade Kalle Anka.
I morse vaknade vi tidigt hemma hos Sara. Hon skulle flyga till Florida med sin värdfamilj och jag hjälpte henne packa det sista inatt..
Eftersom jag var ute ur hennes hus 8 i morse så åkte jag till northgate och letade kläder. Efter ett par timmar kom Sofia och Jenny.
Idag har det brunnit i plånboken!!!!! 2 par jeans, 1 par skor, 2 koftor, 1 väska, masssssa smycken, massssa smink och två fina toppar från BCBG.
Fick även ett par converseskor av Jenny och Sofia i födelsedagspresent.
Vi har även hunnit äta på In-n-out, väldigt bra julaftonslunch!
Nu sitter jag hos Jenny och funderar på att färga håret.
Ikväll blir en lugn och skön kväll med Carro, Jenny och Sofia.
Imorgon ska vi på julfirande och middag hemma hos Sofia och på kvällen ska alla tjejer förfesta tillsammans för att sen gå ut och fira min 21årsdag.
Det blir eventuellt en sväng till Ruby Skye, där AVICII spelar för miiiiiiig.
Men eftersom dom är rätt hårda på leg där, så ligger Vessel som en plan B. Men helt okej för min del.

Hoppas alla har det underbart hemma och haft en bra julafton.
Jag saknar er!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0