decembermys

En vecka går för fort. Det är för kort tid.
Men jag har haft en bra vecka.
Adams flyg från Chicago förra måndagen blev ändrat till tisdagen.
Han landade i SF för en vecka sen..
Vi har tagit hand om barnen tillsammans eftersom jag smugglade in honom hit :)
Folk har även trott att pojkarna är våra. Det får dom gärna tro..
Vi bodde på Motel 6 i två nätter och åkte in till city torsdagkväll för att bo på Metropolis.
Såklart med våran otur så regnade det hela helgen..
Men vi hann med Downtown, Hippietown och Cable Caråkning. Frukostar på Subway, middagar och utgångar.
I fredags kom Amanda in till oss och vi mötte upp dom andra tjejerna på Vessel.
Det var ett bra ställe och packat med folk.. Drog oss dock hem i regnet innan 2..
Lördagkvällen bjöd på Circa i Marinan. Dock bara 40 minuter eftersom vi var sega och trötta.
Söndagkväll kom vi ut tillbaka till Petaluma och checkade in på Motel 6 igen.
Jobb och mys igår måndag och på kvällen körde vi in till Marinan för att äta middag på Delarosa.
Tre timmars sömn inatt innan jag skjutsade honom till airporter bussen till flygplatsen.
Efter ett par hejdåpussar åkte jag hem och sov i mig säng för första gången på en vecka. Själv.
Eftersom han har behandlat mig som en prinsessa under tiden han varit här, så är han absolut värd sol och värme på Hawaii och sen i Australien.
Dock lite tråkigare för mig...
Jag är iaf jätteglad att han kom hit.
Det var den bästa julklappen och födelsedagspresenten jag nånsin kunde önska mig.

Nu längtar jag hem mer och mer för varje dag.

Idag är min sista jobbdag detta år. Familjen åker ner till LA tidigt imorgonbitti.
Det blir julmys med dom andra svenska aupairerna och firande av min födelsedag på lördag..

MEEERRRYYYYY CHRISTMAAASSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0