birthday

I lördags fyllde jag år! Fick frukost serverad av favorittjejerna. Lyssnade på svensk julmusik och snokade lite på Mamma Mia innan det var dags för jullunch hemma hos Sofia..
Fick även världens sötaste grattishälsning av Gotlänningarna som festade.
Elin, Erika, Marie, Mimmi, Erik och allllaaaa andra. :)
Vi var hos Sofia fram till 18 och åkte sen hem till Jenny för att förfesta.
Vit 22tiden åkte vi in till stan och hämtade upp Millo på vägen. Det blev Vessel i downtown.
Det var en galen kväll med dans på HÖG nivå.
Spymarathon i bilen påväg hem och alla tjejer förutom Jenny var heeelt slutkörda av mitt 21års firande.
Söndag blev en dag då vi knappt lämnade huset. Det var filmer på hela dagen och vi sov i soffan och käkade subwaymackor hela dagen lång.
Kvällen tog vi oss ut för lite pizza och åkte hem sen till Jenny för att äntligen få sova i sängen.
Svårt att förklara hur bra min födelsedag var, så jag bjuder på några bilder istället :)

tack! bästa amanda, carro, sofia, jenny, ebba & sara.

Det blev måndag. Jag Jenny och Carro är lediga. Det blev nyårsshopping i city.
Heldag i stan med fint väder och allmänt mysig stämning.
Kände för att spendera pengar, så det gjorde vi också!!!!

lördagens shopping...

måndagens shopping..

Kommentarer
Postat av: Linn

Vart köpte du klänningen???

2011-01-18 @ 04:33:28
Postat av: Miriam

Den svarta?! På ZARA.

2011-01-18 @ 07:41:08
Postat av: Linn

Nice, och den med långa ärmar? Jag glömmer alltid bort att Zara finns här, irriterande. Hur känns det att åka hem?

2011-01-20 @ 05:55:41
Postat av: Miriam

Den svarta med långa armar är en jumpsuit från H&M.

2011-01-20 @ 20:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0